اخبار تکنولوژی
red blue black green red blue black green امروز


به وبسایت اخبار و اطلاعات فناوری های روز دنیا خوش آمدید . با نظرات خود ما را در ادامه راه یاری کنید. با تشکر مدیریت سایت

موبایل
لپ تاب
تبلت
تلوزیون
دوربین
متفرقه
بررسی تخصصی

شهريور 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390


LEO MEHDI
TMWT
نرم افزار من
پرنس وپرنسس
دانلود . سرگرمی . تفریح
Laugh & Love
games
بهترین های هر چی
یاحسین
فقط خدا
عنوان لینک
ضد ماده
ویترین گیم
MEGA WEB
بهترین سایت موزیک ایرانی
✰✯✮✭✬✫✪✩در هم و از همه جا☠✈♐❣❤❦
انواع عکس و خبر ورزشی
Paydar Download
...(0_+)همه چی درمورد هک و ویروس ساخت تا ارسال پسورد چنجر تا هک تلفن نامبر(0_+)...
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تکنولوژی و آدرس newstech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


آخرين مطالب ارسالي
اپل استورهای امریکا به فارسی زبانان کالا نمی فروشند
پرده بردای از لپ تاپ های جدید سامسونگ
شکست گالکسی اس 3 در برابر Meizu MX
قیمت مدل Unlocked اس 3 در انگلستان (آپدیت)
گلکسی اس 3 تنها نخواهد ماند
جدی ترین رقیب گلکسی اس 3 متولد شد
مشخصات کلی گلکسی اس 3
گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 3
بنچ مارک گلکسی اس 3 منتشر شد
بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ
گلکسی اس سوم رسما در لندن رونمایی شد
تصاویری از سامسونگ گالکسی اس 3
آیا گلکسی S3، نسخه ویندوز فون 8 در راه است ؟
لپ تاپ های 4 هسته ای اچ پی پاویلیون G6 و G7
انتشار تصویری از بلک بری Curve 9320
سونی LT29i، قدرتمندترین اسمارت فون سونی
درز اطلاعات و تصاویری از سونی ST21i
نمودار بنچ مارک AnTuTu در مورد اس 3
پردازنده 4 هسته ای جدید سامسونگ معرفی شد

بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )
زمان انتشار : 8:58 | یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:آیپد جدید اپل تقریبا جیلبریک شد,بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد ) ,
دسته بندی : <-PostCategory->

شانزدهم مارس فرا رسید و افراد زیادی در کشورهایی که آیپد جدید در مرحله اول عرضه میشد تبلت جدید خود را دریافت کردند. اپل تا اینجای کار ۲ مرحله از ۳ مرحله ای که تبلت جدید این شرکت با آن روبرو بوده است شامل معرفی و پیش فروش را پشت سرگذاشته و حال مرحله سوم و مهمترین قسمت کار یعنی استقبال و عملکرد آیپد جدید آغاز شده است. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا نسل سوم آیپد نیز میتواند به اندازه ۲ نسل قبلی موفق و محبوب ظاهر شود یا خیر؟

بدون شک پاسخ به این سوال زیاد ساده نخواهد بود و تنها زمان میتواند نشان دهد که تا چه اندازه حجم موفقیت های آیپد جدید گسترده خواهد بود. دلیل این موضوع را میتوان تعداد زیاد تبلت های آندرویدی و به تازگی ۴ هسته ای که شرکت های مختلف از آنها رونمایی کرده اند را اعلام کرد.

 

اهمیت این موضوع را نمیتوان کم رنگ در نظر گرفت چرا که تبلت هایی مانند کیندل فایر، محصولات متنوع سامسونگ و یا مدل ۴ هسته ای و جدید ایسوس که با قیمت ۲۵۰ دلار تا چند ماه دیگر وارد بازار میشود، میتواند تاثیر فراوانی بر فروش آیپد جدید داشته باشد.

نکته آخر و بسیار مهمی که نباید از قلم بیافتد رقبایی جدید است که آیپد جدید امسال با آن روبرو خواهد شد و آن تبلت های ویندوز ۸ می باشند. اما جواب تمامی صحبت ها و احتمالاتی که به آنها اشاره گردید تنها با گذشت زمان و در عمل مشخص و روشن خواهد شد، پس تا آن زمان نگاهی می اندازیم به بررسی وب سایت SlashGear در مورد تبلت جدید اپل یا بهتر بگوییم آیپد جدید. ضمن اینکه میتوانید ۵ ویژگی اصلی آیپد جدید را اینجا مطالعه کنید.

در کمتر از ۱۰ روزی که از معرفی و رونمایی آیپد جدید گذشته است داد و بیدادهای زیادی در مورد اینکه آیپد جدید تفاوت زیادی با نسل دوم آیپد ندارد مطرح شده و به گوش رسیده است. بخصوص تشابهاتی که از نظر ظاهر، کیفیت ساخت و یا اندازه تبلت با مدل های قبلی دارد. اما اگر زیاد ظاهر بین نباشیم آیپد جدید تفاوت های زیادی با آیپد ۱ و ۲ دارد.

صفحه نمایش ریتنا

 بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )

انقلابی که صفحه نمایش ریتنا آیپد جدید در دنیای تبلت ها به وجود آورده است مشابه جهش رو به جلویی می باشد که صفحه نمایش ریتنا آیفون های ۴ و ۴S در اسمارت فون ها به وجود آورد. به معنای ساده میتوان آن را انقلابی در این زمینه به حساب آورد. جایی که آیپد ۲ با روزلوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل عرضه شد، آیپد جدید دارای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ میباشد. این به معنای ۴ برابر پیکسل بیشتر در صفحه های نمایش مشابه ۹.۷ اینچی است. در واقع میتوان عنوان کرد که آیپد جدید ۱۰ اینچی دارای ۳.۱ میلیون پیکسل میباشد که بیش از ۱ میلیون پیکسل بیشتر از تعداد پیکسل های یک تلویزیون Full HD دارد.

تمامی اپلیکشن های اپل آپدیت شده اند تا بتوانند با دستگاه های با رزولوشن بالا هماهنگ تر عمل کنند. ضمن اینکه سایر اپلیکشن های موجود بر روی اپ استور نباید مشکلی برای کار کردن داشته باشند.

قابلیت پخش فایل های ویدیویی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در حالت تمام صفحه به خوبی پشتیبانی میشود اگر چه در نسبت تصویر ۴:۳ نوار مشکلی رنگی در بالا و پایین ویدیو قرار میگیرد، با این حال جزئیات و عملکرد، واقعا تحسین برانگیز است. نمایش یک گالری عکس در iPhoto تجربه غیر قابل مقایسه ای را بر روی صفحه نمایش با رزولوشن بالا به شما میدهد.

زاویه دید به اندازه انتظاراتی که از یک پنل IPS میرود خوب است. اهمیتی ندارد شما از چه زاویه ای به صفحه نمایش نگاه کنید چرا که تمامی رنگ ها واقعی، بدون افت کیفیت، طبیعی و زنده همانند صفحه نمایش های AMOLED باقی میماند.

 بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )

 

اتصال ۴G LTE

بعد از تصمیم این کمپانی برای تولید محصولات با قابلیت ۴G، آیپد جدید اولین دستگاه تولیدی اپل میباشد که با این قابلیت تولید و عرضه می شود. همچنین این اولین آیپد خواهد بود که از عملکرد کانون های شخصی (hotspot) پشتیبانی میکند به این معنی که شما میتوانید اتصال اینترنتی خود از طریق ۴G/3G را تا ۵ دستگاه دیگر از طریق WiFi به اشتراک بگذارید. ایجاد یک اتصال جدید می تواند به طور کامل از خود آیپد انجام شود.

متاسفانه قابلیت hotspot بر روی آپید جدید ممکن است در مرحله اول فقط در امریکا و آن هم تنها از طریق اپراتور Verizon قابل استفاده باشد. تست سرعتی نیز از طریق هر ۲ حالت ۳G و ۴G انجام شده است که نتایج آن در نوع خود بسیار جالب بوده است.

۴G / میانگین ۱۴Mbps دانلود و ۲.۵Mbps برای آپلود
۳G / میانگین ۱.۸Mbps دانلود و ۰.۵Mbps برای آپلود

 بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )

تجربه کاربر و عملکرد

تجربه شخصی جایی است که آیپد جدید به خوبی خود و ارزش هایش را نشان میدهد. اکوسیستم جامع اپل تنها محدود به برنامه های خود اپل نمی شود و برنامه های زیادی توسط گروه بزرگی از برنامه نویسان برای iOS نوشته شده است که میتواند افراد مختلف با هر سیلقه ای را راضی نگه دارد. شما در اینجا با بیش از ۲۰۰ هزار اپلیکشن قابل استفاده بر روی آیپد جدید خود به همراه مجلات، کتاب ها و محتوای چند رسانه ای روبرو هستید.

به گزارش پی سی وار در زیر روکش و قاب ظاهری آیپد جدید، یک چیپ ست ۴ هسته ای A6 آنطوری که همه انتظار داشتند وجود ندارد اما اپل از یکی دیگر از چیپ ست های جدید خود با نام A5X استفاده کرده است که نسل دوم پردازنده ۲ هسته ای A5 می باشد که از آنها در ساخت آیپد ۲ استفاده شده بود. اما تفاوت اصلی A5X با A5 در پردازنده ۴ هسته ای گرافیکی آن میباشد که که قدرت گرافیکی آیپد جدید را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد.

 بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )

متاسفانه در آیپد جدید چندین کمبود وجود دارد که بزرگترین آن میتواند عدم وجود Siri باشد، دستیار صوتی اپل که نسخه اولیه آن همراه با آیفون ۴S عرضه شد و هنوز انحصار آن در بین اسمارت فون ها از بین نرفته است. به جای Siri آپید جدید همراه با فرمان صوتی عرضه شده است به همراه یک میکروفون بر روی کیبورد که قابلیت Speech-To-Text یا تبدیل صوت به متن را در اپلیکشن دارد و از زبان های انگلیسی ( امریکایی، بریتیش یا بریتانیایی ، استرالیایی )، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی پشتیبانی می کند. در تستی که در مورد عملکرد فرمان صوتی انجام شده است نتایج فوق العاده خوب بوده است.

دوربین و چند رسانه ای

در بخش محتوا آیپد جدید موضوع را جدی تر از مدل های قبلی خود گرفته است و دوربین iSight که در پشت آیپد قرار دارد میتواند به عنوان یک گام بلند و جدی در این مسیر به حساب بیاید. اپل اعلام کرده است که از تکنولوژی دوربین آیفون ۴S در آیپد جدید استفاده کرده است، اما سرعت دوربین ۵ مگاپیکسلی تبلت کندتر از دوربین ۸ مگاپیکسلی اسمارت فون این شرکت عمل میکند.

 بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )

در زوم کامل قابل رویت و انحراف رنگی وجود دارد اما کیفیت تصاویر بسیار زیاد و در حد غیر قابل مقایسه ای با آیپد ۲ بهتر می باشد، ضمن اینکه دوربین آیپد جدید میتواند چهره حداکثر ۱۰ نفر را تشخیص دهد. تنظیم و زوم خودکار از دیگر قابلیت ها و بخش هایی میباشد که در آیپد ۳ اضافه شده و یا بهبود یافته است.

اما رابط کاربری اپلیکشن دوربین آیپد جدید امکانات و قابلیت ویژه خاصی نسبت به قبل ندارد که شاید با وجود iPhoto  و فوتوشاپ برای iOS دیگر کمبودی احساس نشود. نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین آیپد جدید را میتوانید اینجــــا تماشا کنید.

ظاهرا اپل بیشترین تلاش خود در مورد دوربین آیپد جدید را متوجه قابلیت فیلم برداری آن کرده است. چرا که تصاویر ضبط شده با دوربین آیپد جدید در حالت Full HD بهتر از بهترین اسمارت فون ها میباشد. تثبیت کننده ویدئویی دیجیتال نیز اضافه شده است تا لرزش ها و حالت های غیر طبیعی را از بین یبرد. همچنین ابزاری ساده برای ویرایش فیلم های رکورد شده در اختیار شما قرار میدهد.

اگر بخواهید موضوع را جدی و حرفه ای تر دنبال کنید میتوانید با خرید اپلیکشن iMovie به قیمت ۵ دلار آیپد جدید خود را تبدیل به یک استودیو تهیه و ویرایش فایل ها تصویری کنید. این اپلیکشن بعد از اولین نسخه خود در سال گذشته حالا برای عملکرد بهتر، ابزارهای بیشتر و بدون شک گرافیک بالاتری را برای هماهنگی با صفحه نمایش ریتنا در دسترس قرار می دهد.

اگر قابلیت video watermarking که در واقع این اجازه را به شما میدهد تا متن و یا عکس/ لوگوی خود را بر روی فایل تصویری قرار دهید را در نظر نگیریم، سایر کارها از قبیل فیلم برداری، ویرایش، ذخیره و آپلود را می توانید از طریق آیپد خود به سادگی انجام دهید.

 بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )

به گزارش پی سی وار از هر دو تبلت آیپد ۲ و آیپد جدید استفاده شده تا تصاویری رکورد شود. سپس از برنامه iMovie برای پردازش استفاده شد تا جدا از دیدن کیفیت ضبط، مقایسه ای نیز در بخش عملکرد چیپ ست های گرافیکی دو تبلت صورت گیرد. یک کلیپ ۱ دقیقه ای با کیفیت ۷۲۰p HD حدود ۶۲ ثانیه طول کشید تا فایل export یا ذخیره شود. بر روی آیپد جدید این زمان برای کیفیت ۷۲۰p HD حدود ۵۲ ثانیه بود در حالی که کلیپ ۱۰۸۰p یک دقیقه ای ۵۲.۶ ثانیه زمان برد.

در تست یک کلیپ ۵ دقیقه ای با کیفیت ۷۲۰p HD بر روی آیپد ۲ ذخیره فایل حدود ۵ دقیقه و ۱۱ ثانیه طول کشید. آیپد جدید این کار را در مدت ۳ دقیقه و ۳۹ ثانیه انجام داد. تست ذخیره کلیپ ۵ دقیقه ای با کیفیت ۱۰۸۰p HD بر روی آیپد جدید ۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه طول کشید که هنوز کمتر از زمانی است که آیپد ۲ برای ذخیره کلیپ ۵ دقیقه ای با کیفیت ۷۲۰p HD ثبت کرده است.

در تست نهایی و ذخیره کلیپ ۸ دقیقه ای ۷۲۰p HD آیپد ۲ زمان ۸ دقیقه و ۱۰ ثانیه را به دست آورد در حالی که آیپد جدید این کار را در مدت ۵ دقیقه و ۴۵ ثانیه انجام داد و ذخیره کلیپ ۵ دقیقه ای با کیفیت ۱۰۸۰p HD تنها یک دقیقه بیشتر در آیپد جدید زمان برد، یعنی ۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه.

تنها نکته ای جالبی که در کنار این تست هایی که انجام دادیم متوجه آن شدیم این بود که گوشه سمت چپ و پایین تبلت آیپد جدید در تست نهایی کمی داغ شد که در آیپد ۲ به این گونه نبود. البته این موضوع به حدی جدی نبود که بشود از آن به عنوان یک مشکل جدی نام برد.

اما نکته آخر در مورد دوربین این است که اگرچه دوربین آیپد جدید عملکرد قابل قبولی داشته است اما همچنان میتواند بهتر از این باشد. یک دوربین iSight بدون فلش برای عکس برداری و فیلم برداری در محیط های کم نور و یا نبود یک شورت کات یا میانبر برای دسترسی سریع به دوربین از کمبود هایی است که دوربین آیپد جدید دارد و یا دوربین جلوی تبلت هنوز با کیفیت VGA میباشد. ۳۰fps بد نیست اما میتواند بسیار بهتر باشد اگر از دوربینی با رزولوشن بالاتر استفاده شود.

باطری

 بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )

اپل همه را با عمر باطری آیپد ۱ سوپرایز کرد و بعد ازآن، طراحان اپل بطوری آیپد ۲ را مدیریت و تولید کردند که با وجود اینکه از پردازنده قوی تری استفاده میکرد همچنان همان مدت زمان عمر باطری را به کاربر میداد. در آیپد جدید فضای بیشتری به باطری اختصاص داده شده است و تا الان به نظر میرسد باطری جدید توانسته است انرژی و قدرت مورد نیاز LTE را به خوبی تامین کند.

اعلام شده است که باطری آیپد جدید برای استفاده ۱۰ ساعت از تبلت همراه با اتصال WiFi و یا ۹ ساعت برای اتصال ۳G/4G کافی است. اما به نظر میرسد عملکرد و بازده باطری فراتر از انتظارات ما خواهد بود. از شارژ کامل در ساعت ۸ صبح در روز اول و استفاده بسیار زیاد برای تست بخش های مختلف تا بعد از ظهر همراه با LTE در ۹۵% اوقات استفاده شده است. در وافع LTE تنها برای مدت کوتاهی برای وصل شدن از طریق WiFi برای تست تماس تصویری خاموش بوده است( تماس تصویری هنوز محدود به استفاده از WiFi میباشد).

بعد از ۴ ساعت پخش مدام فایل با کیفیت HD به همراه دریافت آپدیت های ایمیل، توییتر و … از طریق LTE شارژ آیپد جدید از ۷۰ درصد به ۵۱ درصد رسیده است. اگر بر اساس آن نتیجه گیری کنیم تبلت میتواند بیش از ۲۰ ساعت روشن باقی بماند.

قیمت 

بدون شک اگر کمی با سیاست های اپل آشنایی داشته باشید اطلاع دارید که تا به امروز اپل سعی کرده است که محصولات جدید خود را با قیمت سری قبل آن محصول عرضه کند. آپید نیز از این موضوع جدا نبوده و اپل آیپد جدید خود را در امریکا با قیمت پایه ۴۹۹ دلار برای ۱۶ گیگابایت WiFi آغاز میکند و تا ۵۹۹ و ۶۹۹ دلار به ترتیب برای مدل های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت افزایش میدهد. در همین حال مدل های ۴G به ترتیب ۶۲۹، ۷۲۹ و ۸۲۹ دلار برای ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت قیمت خواهد داشت.

توجه داشته باشید که این قیمت ها قبل از محاسبه مالیات ایالتی میباشد که در زمان خرید به این مبالغ اضافه میشود به عنوان مثال مالیات ایالت نیویورک چیزی کمتر از ۹% میباشد. هر دو مدل WiFi و ۴G در دو رنگ سیاه و سفید (قاب صفحه نمایش) عرضه میشود.

۱۲۸ گیگابایت حافظه چیزی است که شاید تعداد زیادی از افرادی که آیپد خریداری میکنند به عنوان یک آپشن به دنبال آن باشند اما اپل سعی کرده است این فضا را از طریق سرویس iCloud به جای افزایش حافظه داخلی دستگاه ها در اختیار کاربران قرار دهد. در حال حاضر فیلم در کنار عکس ها و موسیقی از طریق iTunes در iCloud به خاطر عرضه آپدیت iOS 5.1 پشتیبانی میشود.

از آنجا که در مورد قیمت آیپد صحبت میکنیم بد نیست یادآوری کنم که اپل آیپد ۲ را برای رقابت شدیدتر با دیگر رقبا با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد کرد.حال تصمیم با شما میباشد که آیا برتری هایی که آیپد جدید در مقایسه با آیپد ۲ دارد و به آنها در بالا اشاره کردیم از جمله صفحه نمایش ریتنا، دوربین بهتر و یا پردازنده گرافیکی ۴ هسته ای آنقدر برای شما ارزش دارد که بخواهید ۱۰۰ دلار اضافه پرداخت کنید؟

خلاصه

در ابتدای بررسی اشاره کردیم که تعدادی از افراد به دنبال دیدن تغییرات اساسی و کلی در آیپد بودند. میخواهیم به این موضوع مثلا تغییر در ظاهر، و اهمیت آن به نوع دیگری اشاره کنیم. فرض کنید شما تصمیم به خرید لاستیک برای ماشین خود دارید. مسلما شما انتظار ندارید که تولیدکننده تغییرات بنیادی در ساختار به وجود بیاورد و کیفیت مواد اولیه استفاده شده و یا کیفیت تولید برای شما ار بیشترین اهمیت برخوردار است. اپل نیز به بهترین شکل ممکنه تبلت هایش را طراحی کرده است و با A5X تلویحا اذعان کرد که قراردادن پردازنده های سریع تر و یا هسته های اضافی در یک دستگاه لزوما آن را تبدیل به دستگاهی بهتر نمیکند.

جدا از مشخصات فنی، سوالی که شاید جوابش برای خیلی ها اهمیت داشته باشد این است که در مکان و یا شرایطی که امکان شارژ مجدد وجود ندارد، آیا این تبلت میتواند برای ۲ روز و استفاده زیاد شارژ نگه دارد؟ پاسخ این سوال این است که اگر یک آیپد جدید داشته باشید بله.

در صورتی که بخواهید بدانید قطعات داخلی آیپد جدید به چه صورت در کنار هم قرار گرفته است، iFixit کالبد شکافی آیپد جدید را به شما نشان میدهد. در اینکه آیپد های ۱ و ۲ بسیار موفق بوده اند شکی نیست اما چیزی که میتواند ارزش و افتخار این موفقیت را بیشتر کند ادامه دست یابی به موفقیت های بیشتر در کنار مبارزه با رقیبانی قدرتمند میباشد. چیزی که به نظر میرسد با شروع رکورد شکنی های آیپد جدید دور از انتظار نیست.

بدون شک اگر استیو جابز زنده بود آیپد جدید را تایید میکرد. آیپد جدید بدون شک محصولی است که با بررسی دقیق نیازهای افراد، توسط کمپانی اپل و بدون اینکه سعی شده باشد مشخصات فنی بسیار بالایی برای آن انتخاب شود و یا تنها به دلیل تبلیغات، تولید نشده است. فراموش نکنیم مبنای اولیه تولید تبلت چه بوده است و برای چه کارهایی طراحی شده اند. پس همه چیز با برتری یک تبلت با مشخصات فنی بالا اندازه گیری نمیشود و مسلما کمپانی که خود خالق تبلت میباشد و تجربه تولید و عرضه دو تبلت پر فروش و محبوب که آمار خیره کننده ای را برجای گذاشته است، نمی تواند در این موضوع اشتباه کرده باشد.

در پاپان میتوانید دیدگاه کلی خود را در مورد آیپد جدید و اینکه به چه دلائلی آن را میپسندید یا فکر میکنید کمتر از انتظارات میباشد را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین احتمالا پاسخ به سوال زیر همکنون راحت تر می باشد.

 

آیا آیپد جدید انتظارات شما را برآورده کرده است ؟




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-موبایل.MWC2012.لب تاب.تبلت.دوربین.بررسی تخصصی موبایل.سامسونگ گالکسی.گالکسی تب.آیپد.آیفون.سامسونگ گالکسی 3. قیمت موبایل->
نویسنده : عماد بازدید : بار

ابر برچسب
موبایل (56) , اسمارت فون سونی Xperia U رسما معرفی شد (38) , از HTC One V رسما رونمایی شد (36) , آیا گالکسی نوت 10 (34) , 1 در MWC معرفی میشود؟ (34) , فناوری (32) , اخبار تکنولوژی (32) , سامسونگ سیستم عامل بادا خود را با سیستم عامل لینوکس محور تیزن ادغام می کند (30) , پرندگان خشمگین وارد سال اژدها می‌شوند! (26) , سامسونگ سیستم عامل جدید خود را روانه بازار کرد (26) , اخبار داغ از فناوری (24) , نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه (24) , مقایسه اکسپریا اس با موتورولا دروید ریزر (22) , سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس (22) , لیست 20 اسمارت فون برتر دنیا ( ژانویه 2012 (20) ,

عماد

دانلود جدیدترین آهنگها و اخبار موسیقی
پارکور
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
قالب سبز

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 268
بازدید دیروز : 186
بازدید هفته : 812
بازدید ماه : 1760
بازدید کل : 71241
تعداد مطالب : 249
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران